Ostatnio
prowadzone badania nad pracą mózgu dowiodły, że można znacznie głębiej
wykorzystywać potencjał mózgu w dydaktyce szkolnej.
Państwa efektem pracy powinno być pogłębienie wiedzy i nabycie umiejętności prowadzenia zajęć uwzględniających założenia neuroedukacji: stosowanie ćwiczeń o głębokim przetwarzaniu, metod aktywizujących przyjaznych pracy mózgu, uwzględnianie odpowiedniej motywacji do uczenia się.
W trakcie WebQuestu:
- Uczestnicy zajęć będą pracować indywidualnie, a potem łączyć się w grupy.
- Uczestnik wybiera sobie 2 zadania do wykonania spośród sześciu wskazanych i informuje na temat wyboru prowadzącego szkolenie podczas spotkania stacjonarnego (wszyscy uczestnicy będą mogli wybrać na liście zadań) albo pocztą e-mail: teresakoziol7@gmail.com.
- Prowadzący, po otrzymaniu informacji, ogłosi w zakładce Proces wybory uczestników, łącząc w grupy tych, którzy wybrali podobną tematykę.
- Uczestnicy mogą pracować wspólnie przy opracowywaniu prezentacji czy innych materiałów na dysku Google w tzw. Chmurze lub na Facebooku i zamieszczać tam opracowane materiały albo przesyłać prowadzącemu pocztą e-mail.
- Na wykonanie zadania uczestnicy mają 3 tygodnie od dnia rozpoczęcia szkolenia w formie stacjonarnej.
- Uczestnicy zajęć otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w wymiarze 16 godzin.