PROCES

     Ostatnio prowadzone badania nad pracą mózgu dowiodły, że można znacznie głębiej wykorzystywać potencjał mózgu w dydaktyce szkolnej.
     
     Państwa efektem pracy powinno być pogłębienie wiedzy i nabycie umiejętności prowadzenia zajęć uwzględniających założenia neuroedukacji: stosowanie ćwiczeń o głębokim przetwarzaniu, metod aktywizujących przyjaznych pracy mózgu, uwzględnianie odpowiedniej motywacji do uczenia się.
     W trakcie WebQuestu:
  1. Uczestnicy zajęć będą pracować indywidualnie, a potem łączyć się w grupy.
  2. Uczestnik wybiera sobie 2 zadania do wykonania spośród sześciu wskazanych i informuje na temat wyboru prowadzącego szkolenie podczas spotkania stacjonarnego (wszyscy uczestnicy będą mogli wybrać na liście zadań) albo pocztą e-mail: teresakoziol7@gmail.com.
  3. Prowadzący, po otrzymaniu informacji, ogłosi w zakładce Proces wybory uczestników,  łącząc w grupy tych, którzy wybrali podobną tematykę.
  4. Uczestnicy mogą pracować wspólnie przy opracowywaniu prezentacji czy innych materiałów na dysku Google w tzw. Chmurze lub na Facebooku i zamieszczać tam opracowane materiały albo przesyłać prowadzącemu pocztą e-mail.
  5. Na wykonanie zadania uczestnicy mają 3 tygodnie od dnia rozpoczęcia szkolenia w formie stacjonarnej.
  6. Uczestnicy zajęć otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia  w wymiarze 16 godzin.